Thursday 5 March 2015

Antologi cerpen : Si kejam..

Sedih..


Itu perasaan hari ini.. Memang hari2 pun sedih.. Terasa hidup ini tiada makna.. Hanya mampu berdoa pada DIA.. Redha, bersyukur, sabar, pasrah... Ermmm apa lagi yang sewaktu dengannya?

Bila sedih macam ni, ingin sangat pergi dari sini.. Kalau banyak duit kan best.. Boleh jer pergi mana2.. Beli apa yang nak dibeli.. Maruah orang pun kita boleh beli.. Betul tak? Huhu.. Nak balik duduk T.... Bila lah akan terlaksana.. Harap ada rezeki dapat balik T...dan dapat duduk dengan mak nanti.. Bestnya...

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@







"A man who truly loves you will look beyond your physical appearance, and grow to love you for who you are, not what you look like."

Si kejam..
Mulai hari ni, nak panggil dia si kejam.. Ok tak? Huhu.. Sebab dia memang kejam..

Si kejam, tolong pulang balik hati saya.. Pulangkannn.. I hate u si kejam..

Si kejam, jangan buat saya sedih.. Walau jauh beribu batu pun boleh buat orang sedih..

Si kejam, tolong jangan buat saya jelezzz.. Arghhh.. Sakitnya hati.. Benciii...

Si kejam, tolong jangan buat saya keliru..

Si kejam, tolong jawab soalan saya..

Si kejam, tolong jangan ambil kesempatan..

Si kejam, tolong fahami saya..

Si kejam, tolong bagi tau apa yang ada dalam hati awak tu.. Saya tak tau.. Saya tak faham hati awak..

Si kejam, tolong jangan senyap..

Si kejam, tolong jangan tak pedulikan saya.. Sampai hati awak buat saya macam tu.. Saya sedih sangat..sangat..sangat.. Tak pernah jumpa orang sekejam awak.. Hati batu.. Kejam.. I hate u.. Forever..


Si kejam, saya harap saya dapat melupakan awak selamanya.. Ermmm, macam tak logik jer kan.. Orang yang hilang ingatan bolehlar lupa.. Takper.. Mari berusaha.. Usaha tangga kejayaan..



Si kejam, saya rindu awak sangat..

Si kejam, saya rindu awak sangat..

Si kejam, saya rindu awak sangat..



10 things I hate about you..

I hate the way you cut your hair...
I hate the way you deny me. I hate it when you just quiet..
I hate the way you read my mind...
I hate you so much it makes me sick; it even makes me rhyme. I hate it..
I hate the way you're always right...
I hate it when you lie...

I hate it when you make me laugh, even worse when you make me cry..
I hate it when you say you love me but you married someone else..
I hate it when you say you love me but the fact is you always ignore me..
I hate it when you're not around, and the fact that you didn't call or text..

But mostly I hate the way I don't hate you. Not even close, not even a little bit, not even at all."



Si kejam...


Sorry..😭😭😭

I'm only human.. 
-christina perry-




No comments:

Post a Comment