Sunday 22 February 2015

50 years down the road, I'm still crazy about you.. ACR

@majlis104


50 years down the road, I'm still crazy about you..

Wow..
Untunglar bagi mereka yang dianugerahkan cinta sebegitu..

Me?
Ada ker yang crazy kat saya?
Rasanya tak kut.. Tak jumpa pun.. Huhu.. Atau dah jumpa.. Tapi tak pasti.. Awak ker? Hmmm.. Kena tunggu lagi 30 tahun lah kut.. Nak tengok masa tu crazy lagi ker? Ker saye yang crazy sorang2.. Huhu..


The right person that was meant to love you the way you always wanted..

😭😭😭😭😭😭😭

Awak kat mana? Awak kat mana? Awak kat mana?


# cinta tidak semestinya bersatu namun kasih berakar selamanya di dalam hati..
  - pilot cafe -

Ps : jom kita tengok movie ni..😎😘😝
(Tetiba terasa nk p tengok movie.. Bila ntah kali terakhir tengok wayang..)




"I want somebody thats crazy about me... I'm tired being the crazy one.."




I want to be crazy in love.

by Brigitte
I want one of those marriages where they’ve been married 20 years but are still crazy in love and still cuddle on the couch and kiss a lot. I want the kind of marriage that make my kids nauseous because of how in love their parents are.





No comments:

Post a Comment